Fast note # x

by - 22:14

     Hejka, chciałam napisać notatkę wcześniej na jakiś konkretny temat, ale musiałam ciągle coś robić, i tak zleciało. Mam ochotę dodać wpis, więc napiszę tylko coś ogólnie i uciekam. I mam nadzieję, że jutro będę mogła coś dodać o wcześniejszej porze.
     Zacznijmy od tego, że miałam dość fajny sen, śniło mi się dużo psów, ale pamiętam tylko dwa, które były bezdomne, nauczyłam je podawać łapę i siedziałam z nimi. I jeszcze śniło mi się, że na klatce schodowej spotkałam kobietę, która miała w ręku podręcznik szwedzko - angielski, i pytała kogoś czy może przetłumaczyć jej słówka, ale wtrąciłam się i powiedziałam, że ja chcę. Więc wzięłam tę książkę i oglądałam to z rodzicami. I jakoś się złożyło, że miałam iść wtedy na przystanek i czekać na autobus do szkoły, ale zauważyłam, że już jestem spóźniona. Więc zapytałam mamę czy mogę zostać, i powiedziała "okej, ale tylko dlatego, że ta pani z angielskim przeszkodziła".
I przez to pomyliłam rzeczywistość ze snem wstałam o 7.25, a z domu muszę wyjść o 8-ej. Ale jakoś się wyrobiłam. W szkole lekcje do wpół do 11-ej, pojechałam do domu, i o 14-ej znowu do szkoły na wuef.
Cały dzień słucham Boyce avenue, Oasis i The Beatles.

Dzisiaj była śliczna pogoda. Aż inaczej człowiek się czuje kiedy jest tak ładnie.
Zasypuję zdjęciami.









Gotta go, bye.

You May Also Like

4 komentarzy

  1. Aby zrobić zakładkę to wystarczy kliknąć w strony a potem w utwórz nową stronę. wtedy wyświetli ci się coś takiego jak do pisania posta. Piszesz co chcesz dajesz tytuł i klikasz opublikuj i wtedy powinna ci się pojawić u góry na pasku.
    Jesli ma być to link np do Instagrama to układ->strony-> dodaj link zewnętrzny.
    mam nadzieje że pomogłam :)

    ReplyDelete
  2. bardzo fajny blog, będę wpadała częściej ;)

    ReplyDelete
  3. Śliczne te zdjęcia, piękne niebo ;))
    Czasami wystarczy zrobić zwykłe zdjęcia, a stają się takie wyjątkowe ;))
    Zapraszam na mój blog ;>

    mackenziexox.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Rzeczywiście miałaś piękną pogodę. :3 U mnie niestety mróz. :/
    Ciekawy sen. :)

    Zapraszam do siebie : http://arwenaeowina.blogspot.com/

    ReplyDelete