Chow chow - one of the best breeds.

by - 19:48

Chow Chow

* Pieski Chow chow należą do grupy szpiców i pochodzą z Chin. 
* Rasa jest znana od około 2000 lat, ale została opisana w 1903 roku. 
* Ich wygląd jest podobny do wyglądu lwa i to jest mega, słodko wyglądają w tej puszystej sierści. 
* U piesków występuje sierść długa (10 cm) i krótka. Ze względu na to, że psy mają długą sierść pielęgnacja jest wymagana prawie codziennie. 
* Kolor, który dominuje u Chow chow to rudy z kremowym, ale są też czarne, szare i białe. 
* Są spokojne i przyjazne dla dzieci i obcych. Mówi się, że to są "ciche psy", bo nie szczekają często jak inne rasy psów.
* Bieganie nie jest czymś, co sprawia im przyjemność, ale Chow chow uwielbiają dużo spacerować, przebywać na dworze ale też wylegiwać się na kanapie.   
* Pieski są perfekcyjne dla kogoś kto lubi poświęcać dla nich czas i nie wymaga od nich zbyt dużo - zazwyczaj są trochę leniwe, żeby nauczyć się tych bardziej skomplikowanych trików. Ale jeśli ktoś się postara  pies uległby i nauczyłby się. Potrzeba czasu i cierpliwości, z resztą jak z każdym psem, do uczenia nowych trików zawsze potrzeba starań.

Kocham ich wygląd <3
Beautiful cute lions !



Kuleczka <3



Kochane grubaski <3



Nudziłam się, więc chciałam napisać notkę o którejś rasie. Dzisiaj ze szkoły mogłam jechać do domu na 12, ale byłam o 14, bo przegapiłam dwa busy, bo siedziałam w szkole -,-, jak ja tak mogłam... Przez weekend mam trochę do zrobienia, szwedzka książka do czytania i trochę nauka z angielskiego, bo w poniedziałek sprawdzian, i chyba biologia. Jak mi się będzie chciało...
Idę, see ya !


You May Also Like

2 komentarzy

  1. ciekawy post ;)

    http://anicix.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Jakie fajne pieski :) Takie puchate:)
    A tak na serio słyszałam o tej razie i jest to chyba jedyna którą lubię. Tylko nie wiedziałam że pochodzą z Chin :p
    zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete