Just a winter day.

by - 19:03

          Aah! Czuję zapach naleśników! Mniamniamniam <3 ! Zaraz będę wcinać ;3. Oglądam "Pierwszą miłość" i siedzę na necie. W szkole znowu nie było Sylwii i musiałam sama siedzieć! ;c. A jak zimno na dworze, myślałam, że wiosna już idzie, a tu jeszcze śniegu nasypało... W sumie kilka dni temu, ale jeszcze trzyma... Zimo, idź już, chcemy Wiosnę. 
Dzisiaj ogólnie spałam 5 godzin o.O. Poszłam spać po 2-ej, bo nie mogłam zasnąć i grałam na fonie ;D. A w szkole ledwo byłam przytomna... <ostatni raz idę tak późno, ostatni raz... ta...> ;c
          Wczoraj byłam z Szymkiem na spacerze i na placu zabaw, bo chciał O,o. Ja marznę, a on lata po placu i nie chce wracać ;o. Jak szłam z Nim do domu zaczął marudzić, że chce iść do Kordiana - mój kolega :). No dobra, więc poszliśmy do Kordiana. Posiedzieliśmy godzinkę i do domu, bo mama dzwoniła.
Wczorajszy nabytek:

                                                 





          Dziś Dzień Babci. Zaraz będziemy dzwonić do Polski składać życzenia ;)
Stooo lat, stooo lat!!!!!!


          Dodam zestaw zdjęć. Takie tam różne pierdółki ;3. Większość robiłam wczoraj. 










Jem naleśniki ;3
Cześć, Oney.

You May Also Like

2 komentarzy