Taramtamtam.

by - 16:20

          Cześć! Jak jeszcze miałam poprzedniego bloga to miałam zamiar zrobić jakieś zdjęcia zimą wieczorem na Klippan. Ale niestety tak długo się do tego zbierałam, że nie zdążyłam i pościągali z lamp takie fajne kule świecące, a na dwóch drzewach są lampki, ale nie zaświecają ich już :(. Ale porobiłam dzisiaj kilka fotek jak wracałam z mamą z zakupów. Boże! Musiałam robić w pośpiechu, bo mama nie czekała na mnie i szła dalej ;c. Ale jakieś tam mam...
          Dzisiejszy dzień ogólnie był dobry. Szybko zleciał. Ale wczoraj jakiś lepszy był dzień. W szkole o 10-ej oglądaliśmy fajny film "Simon i dęby", tylko zdziwiłam się, że puścili nam film, gdzie było kilka scen erotycznych ;o, może nie wiedzieli o czym to jest dokładnie...,
i ten moment kiedy odwracasz się, żeby spojrzeć na niego i zauważasz, że właśnie on patrzy na Ciebie ;o aww <3, po filmie był lunch, poszłam z Nur i taką przymuloną, bo Nur ją zawołała ;o. Na stołówce było drętwo na początku, nie wiedziałam o czym z nimi gadać..., bo po szwedzku. Ale Kordian dołączył i mogłam normalnie z kimś pogadać ;D. O dziwo dużo zrobiłam z książki zadań, chyba ze 20 stron ;o. Przez godzinę. W drodze do domu słuchałam muzyki i cieszyłam japę jak głupia do sera ;D.
          Z tydzień temu na allegro.pl oglądałam sobie różne akcesoria. Znalazłam dużo takich rzeczy, które tu, w Szwecji kupię za 60kr - 80kr (30zł - 40zł), a na allegro.pl mam to za 20zł z dostawą, boże. Znalazłam Te najlepsze i zrobiłam sobie listę. Pod koniec tego miesiąca chyba to wszystko kupię, zamówi się na allegro.pl i przyjdzie do babci, do Polski. I jak będziemy w Polsce to odbierzemy.
     
   Też ze cztery dni temu był wypadek w Helsingborgu. Na moście. Mgła, mróz, szklanka. Wystarczyło, że jeden tir "poślizgnął się" i poszło 100 samochodów. Jeden po drugim. Dobrze, że mocne bariery, bo też było dużo samochodów, które trochę wisiały na barierach. Mosty są dwa, dwukierunkowe, i na tych dwóch tak się stało. Na jednym i na drugim zaczęło się od jednego tira. Trzy osoby zginęły i kilkadziesiąt rannych... Tragedia...

 http://www.szwecjadzisiaj.pl/wp-content/uploads/2013/01/bron_olycka.png 

Gigantyczny karambol w Szwecji/fot. Bjorn Lindgren

http://www.szwecjadzisiaj.pl/wp-content/uploads/2013/01/masskrock.jpg

_________________________________________________________________________










Kończę, spora notka mi wyszła. 
Oney.


You May Also Like

0 komentarzy