Nowy blog / new blog.

by - 19:07

          Cholera jasna! Musiałam usunąć blogspota, i całe konto google. Konto miałam dwa lata, ale bloga "somethingwithmylife" miałam od listopada do wczoraj...., dobrze, że nie miałam go dłużej, bo byłoby mi jeszcze bardziej przykro... Miałam na tym usuniętym koncie w sumie z sześć blogów. Kiedy mi się znudziły to usuwałam i po czasie znowu zakładałam, bo się nudziłam. A teraz znowu usunęłam bloga... ale to dlatego, że musiałam.. Na telefonie musiałam zalogować konto, żeby móc zainstalować aplikacje itd. I dodały się na telefon do galerii zdjęcia ze starych blogów, które miałam na poprzednim koncie i nie dało się ich usunąć, jedynie pomogły ustawienia fabryczne... Nie są mi potrzebne zdjęcia, które zaśmiecają mi fona...więc musiałam odnawia telefon, robiłam już to trzy razy i kiedy znowu jakimś cudem zdjęcia pojawiły się w galerii postanowiłam całkiem usuną konto, mam nadzieję, że To konto nie będzie robiło mi takich żartów.
Ale w sumie jest jeden plus tego, ze mam nowe konto, bo wychodzi na to, że zaczynam od nowa, i bloga i nastawienie do rożnych sytuacji i siebie, do życia. ;)
Kilka miesięcy temu pisałam już To, co będzie poniżej, ale dam co nie co o sobie i blogu. Nie chce mi się pisać tego wszystkiego, więc dodam cześć informacji, z tego, co miałam na poprzednim blogu.
          Od zawsze ciągnęło mnie do blogów. Często robiłam tak, że zakładałam 5 różnych i mi się szybko nudziły. Co do tego bloga to mam zamiar prowadzić go dłużej niż poprzednie. Na poprzednim koncie miałam trzy blogi, jeden taki ze snami..., drugi "książka" online... Jak ogarnę tę "książkę" w zeszycie, będę spisywała tutaj, tzn. na nowym blogu przeznaczonym do tego.
          Może trochę o mnie i o blogu? Aktualnie mam 17lat, nazywam się Paulina, jestem z okolic Szczecina, ale teraz mieszkam w Szwecji od sześciu miesięcy, kocham muzykę, zwierzęta, lubię grać na gitarze, śpiewać, czytać ciekawe książki, oglądać różne filmy, najczęściej te z morałem. Jestem osobą tolerancyjną, i nie gryzie mnie krytyka, nie lubię osób, które wywyższają się.
Co o blogu... Jak już widać  po tytule, blog będzie głównie o moim życiu, zainteresowania, inspiracje itd. Muzykę kocham od zawsze, jest we mnie od chwili kiedy złapałam pierwszy oddech do płuc.
Na blogu pojawi się dużo ciekawych tematów takich jak np. wywiady internetowe (jeśli uda mi się je zrealizować), ludzie, którzy mnie inspirują, zestaw fantastycznych zdjęć, kilka historii z mojego życia, listy ulubionych blogów etc. Reszty nie zdradzę.
          Blogi są dobre, pozwalają odprężyć i zrelaksować się, naprawdę mam nadzieję, że ten blog nie znudzi mi się, mam co do niego sporo pomysłów i mam nadzieję, że moja kreatywność nie skończy się.
Jestem ciekawa jak będzie mi się pracowało na tym blogu :)
          Ostatnio miałam jakiegoś pecha, dużo sytuacji denerwowało mnie, nie miałam humoru, nie miałam też przez kilka dni dostępu do internetu, bo brat i siostra siedzieli na komputerze całe dnie, a o 23-ej to już nie miałam weny do dodania notki. Ale teraz mam nadzieję, że jest OK.
Dobra, kończę, idę zrobić sobie jajecznicę "na obiad". ;)


You May Also Like

1 komentarzy