I'm baaaack

by - 20:15

         Hey, ale dawno nie dawałam notki :O Ale przerwa była mi potrzebna, myślę, że teraz zacznę pisać blog na bieżąco. Dużo u mnie się zmieniło przez te kilka miesięcy. Zmieniło się moje nastawienie do życia i też do ludzi. Wszystko jest takie fajne... haha. Większość. 
Na święta byłam w Polsce, tylko szkoda, że nie miałam żadnego dojazdu busem... Cholera. Po kilku dniach chciałam wracać do Szwecji. Sumienie mnie gryzło, że nie miałam prezentów dla rodziny, tylko dla babci i przyjaciółki. Musiałam dołożyć pieniądze do laptopa, żeby mieć w końcu swój laptop. Sylwester ostatni raz taki miałam. Na ostatni czas okazało się, że zostaję w domu, bo rozchorowałam się i jeszcze wypadły inne rzeczy. OSTATNI RAZ. 
Wracaliśmy jakoś 6-go. W końcu braliśmy mojego psa tutaj! Cholernie czekałam na ten dzień. Jedziemy do Świnoujścia, jest okey. Tata idzie płacić czy co tam, a tu okazuje się, że nie ma naszej rezerwacji :O. Tata dzwonił tam i jakaś dziewczyna źle coś powiedziała i w dodatku nie zapisała naszej rezerwacji, niech to szlag. Niech spadają, poszedł zapytać czy dostaniemy kabinę na drugim promie. Yeh, udało się. Good. Nie wiem jak można podać złe informacje na temat rezerwacji jeśli się pracuje w takim miejscu jak "odprawa", tam powinny pracować osoby, które znają się na tym, a nie gadają głupoty jakieś i robią problemy. Ale mimo tego, to był jeden z moich najlepszych dni w życiu. Mój psiak w końcu ze mną! WRESZCIE . Półtora roku czekałam. So happy. 
Pusia czuje się tutaj dobrze. I dobrze. My treasure. 
    
        Oh, bardziej pokochałam angielski ! Ostatnio kupiłam sobie kurs angielskiego i strasznie chcę gdzieś wybyć, żeby biegle opanować angielski . Fajnie by było.
Można powiedzieć, że zima się zaczęła. Niestety. Nie lubię. I hate when it's so cold.
Zdałam egazmin ze szweda, i w końcu skończę te cholerne SFI. Nie cierpię tego, przez to jestem wyczerpana i później na programie przygotowującym do college'u jestem zmęczona, śpiąca i nie kontaktuję. Można tak to ująć. W tym tygodniu będę miała spokój i będę normalnie funkcjonować na programie przygotowującym. 



I'm back and i think i will start to write on this blog more often than early. I will write about different stuff, what i think about any topic. It would be cool. Obviously it won't be so that i will write notes everyday, it's possible that i won't have time or i won't have motivation to do this. It may happen. But anyway I hope i'm gonna write more often, or sometimes though. It's nice that even people from USA or other counties are reading my blog. Or they are coming unawares, hahah!!


Almost 2000 views. 




Do następnego. Bye. 






You May Also Like

0 komentarzy