Fantastic films.

by - 22:17

          Booże, jak ja dawno nie dałam jakiejś notki z sensem... U mnie tak szczerze to pojawiło się kilka problemów, ale mam nadzieję, że jakoś sobie z nimi poradzę. Daję wpis, bo dawno nie dawałam, ale przy okazji mogę napisać, że denerwuje mnie to, iż rodzice mojej siostrze zamawiają na allegro jakieś Bieberowskie pierdoły, a ja kilka miesięcy temu też chciałam sobie zamówić kilka rzeczy i nie mogłam... Ona zamawia drugi raz a ja nie miałam jeszcze ani razu. Nie fair. Ona denerwuje całą rodzinę, nic nie pomaga, a ja pomagam, ona ma wszystko, a ja nic nie mam z tej pomocy... Jaka ta sprawiedliwość jest piękna. W dodatku ja mam swoje pieniądze, a nie mogę, a ona żeruje na ich pieniądzach... To nie jest fajne... Ahh...
          Ostatnio obejrzałam kilka nawet fajnych filmów. Dwa z nich były ciekawe i godne obejrzenia. Opiszę je w kilku zdaniach i od razu piszę, że polecam.

1. "Nasza klasa". Cała klasa na jednego chłopaka. Szkoła gimnazjum, bodajże. Po czasie na stronę ofiary przejdzie Kacpar, który będzie starał się pomagać poniżanemu chłopakowi. Wszystko zaczyna się od chwili, kiedy rozebrany Joseph znajduje się w szatni dziewczyn, i jedna z nich zwraca uwagę Kacparowi, który trzyma drzwi, by dziewczyny nie mogły otworzyć. Chłopak ulega i puszcza drzwi. Od tamtego momentu nie ma innego wyjścia i musi przejść na stronę Josepha. Końcówka filmu najbardziej emocjonująca. Mnie aż ciarki przechodziły i cała się telepałam. Film jeden z najlepszych jakie oglądałam.








2. "Dziewczyńskie porachunki". Film opowiada o szesnastoletniej dziewczynie, która ma złą opinię o kilku dziewczynach ze szkoły, które wywyższają się. Opisuje to na blogu. Pewnego dnia zapraszają ją na imprezę. Dobrze się bawią, zaczynają zaprzyjaźniać się. Haley zapomina o wpisach na blogu i tworzy z dziewczynami idealną przyjaźń. Pewnego dnia jedna z nich odkrywa stare wpisy i postanawiają zemścić się. Skutkiem tego jest cierpienie psychiczne i fizyczne dziewczyny. Jej mama za wszelką cenę chce się odegrać najmocniej jak się da, starając się o najgorszą karę, lecz Haley zależy na tym, by zadbać o swój honor. Wzruszający film. 







 _______________________________________________________

Jednak ludzie, którzy piszą, że wszystko jest dobrze, a później nagle wszystko się wali, mają rację.
Nie lubię tego uczucia, kiedy tracę coś, na czym mi zależy. Nawet jeśli to wraca po jakimś czasie.





Oney.

Kocham Cię Pusia. <3

You May Also Like

0 komentarzy