NEW CHAPTER !

by - 16:21

           Cześć! Na początek powiem, że postanowiłam wiele zmienić na moim blogu. Zmieniłam kolory bloga na jaśniejsze i spokojne, usunęłam zbędne wpisy i zmieniłam "charakter" bloga. Wcześniej planowałam różne tematy do pisania na blogu, ale kiedy teraz na nie patrzałam okazały się bez sensu moim zdaniem. Wiele było takich, o których nawet nie chciałoby mi się pisać. I też przez to, że nie do końca kontrolowałam ogólnego kształtu wpisów, pojawiło się dużo wpisów o mnie. Pisałam, co ciekawego robiłam w dany dzień, wyjaśniałam, dlaczego długo nie pisałam. A tego nie planowałam. 
Więc zmieniłam charakter bloga na taki motywujący, z odrobiną przemyśleń i światu socjalnego, z odrobiną zabaw takich jak konkursy, z dodatkiem informacji o psach i danych rasach. Te tematy to coś co lubię i o tym chcę właśnie pisać. Chcę motywować ludzi do różnych działań, do życia, chcę pokazać innym co myślę na dany temat i zamieszczać ciekawe rzeczy o psach, które warto znać. Na blogu nadal będą zdjęcia mojego autorstwa, więc fotografia zostaje. W menu można znaleźć także zakładkę "English version", gdzie niektóre - te ważne wpisy - będę także pisała po angielsku, żeby ludzie nieznający języka polskiego mogli zrozumieć o czym piszę. Też znajdą się informacje o mnie, ale tylko na specjalne okazje jak np. 6000 wyświetleń itd itd.
         Mam nadzieję, że zbliżający się ponury, bezsłoneczny sezon nie zatrzyma mnie przed motywowaniem innych i dodaniem kilku nowych wpisów. Mogę powiedzieć, że na 100% odbędzie się konkurs świąteczny, który ogłoszę na początku grudnia :). Do tego czasu postaram się dodać więcej wpisów.

Mam nadzieję, że nowe zmiany na blogu spodobają Wam się !

Zapraszam do uzupełnienia ankiety na temat mojego bloga: >> TUTAJ <<

See ya next time  !

You May Also Like

0 komentarzy