Children's day and bowling .

by - 20:01

     Czeeeść, ale dawno nie pisałam :(   nie miałam czasu, bo musiałam zakuwać do szkoły i byłam zajęta innymi rzeczami, więc nie było czasu na pisanie bloga. W końcu szkoła się kończy w tym tygodniu, w końcu! Potrzebuję wakacji jak nigdy..  I pewnie po tym wpisie szybko się nie odezwę znowu, bo nie będzie mi się  chciało siedzieć na necie za bardzo, bo są lepsze rzeczy do spędzania miłego czasu, a notki najlepiej mi pisać w jesień kiedy na dworze jest deszcz i nie chce się nic innego robić.  #summertime  ! #holiday #soon !
     Wczoraj z okazji dnia dziecka poszliśmy z rodziną na kręgle i pizzę , było mega! Gdybym mogła chodziłabym na kręgle co tydzień, ale i tak co jakiś czas będę się tam pojawiać, mega zajęcie :)







Do zobaczenia kiedyś tam :)

Miłych wakacji.

You May Also Like

0 komentarzy