The end of winter holiday.

by - 12:46

          Więc jak widać po nazwie wpisu niestety (bardzo niestety) kończą się ferie zimowe. Trwały dość długo, mogłam w sumie dać kilka wpisów, ale potrzebowałam maksymalnego odpoczynku. W sumie ferie spędziłam miło, i co najlepsze - mogłam się wysypiać. Dzisiaj chyba pierwszy raz udało mi się wstać przed 10, ale jakoś dziwnie się czuję...
          Ostatnio dowiedziałam się o "Zniszcz ten dziennik" i polubiłam tę ideę, która znajduje się w "niszczeniu" go. Za jakiś tydzień będę miała dziennik w j. angielskim :) Nie mogę się doczekać!


Myślałam o tym, żeby dzisiaj dodać coś jak przemyślenia etc., ale jak na razie dodaję short note, bo nudzę się i chcę coś tu napisać, a na "przemyślenia" nie mam na razie weny. 
Nowy rok zaczął się , ludzie już dawno sobie coś tam postanowili, ja nic takiego nie cuduję, bo i tak mi to nie wychodzi. Wolę robić po swojemu, i w małych krokach, lepiej nie postanawiać, bo później po czasie nie chce się tego robić. Rano zrobiłam sklejkę z moich zdjęć z każdego miesiąca w 2014. I chyba je tu wrzucę. Takie 'podsumowanie' 2014-go.

Teraz uciekam, bo nie mam nic więcej do powiedzenia jak na razie.
Postaram się w tym roku zrealizować więcej fajnych konkursów i założyć drugi blog, który byłby "książką online" mojego autorstwa.

January - June

July - December


New Yr Eve '15

Uciekam, Pa ! 

You May Also Like

0 komentarzy